Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndagar är helt enkelt kassa


Inlägget skrevs : 2012-02-19
Klockan : 19:56:41
Vad gör man på söndagar egentligen? Det är dagen före skolan och jobben drar igång igen. Man vilar upp sig efter helgens kanske bravader. Men annars då? Jag är inget större fan av söndagar. Är ni de? Det kan vara en skön dag att vila och träna på, men annars är det inte så mycket mer. Om man inte drar ihop några stycken kanske och gör något speciellt, men det sker väl inte så ofta. Man har väl plugg och sånt också ofta att göra. Så vad har min söndag bestått av idag.. Jo, sängliggande, träning, gitarrspelande och lite film. Det är väl okej och så, men blir lite uttråkat ibland!

Nu blir det i alla fall tv hela kvällen lång. Har ni lov veckan som kommer ni som går i skolan eller när får ni det? Det har jag! Väldigt skönt. Skriver jag inte något mer ikväll så hörs vi under dagen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Söndagar är gtill för att vila upp sig, men blir inte mycket med det för mig. Det är nästan alltid plugg, träningar, stallet och en massa andra aktiviteter... men skulle gärna ligga framför TV:n och vila upp mig inför veckan hela dagen ;)

2012-02-19 @ 20:11:29
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0