Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

This is not for me anymore


Inlägget skrevs : 2012-02-18
Klockan : 23:27:41
Vad kallar man kvällens mello för? Jo, katastrofalt. Herregud, Björn Ranelid? Svergie för tusan! Bättre kan vi.. Eller? Jag trodde det i vilket fall. Detta blev lite av ett glas som rann över för mig. Vet inte om jag ska fortsätta titta på det såkallade "musikprogrammet" längre.. Det blir bara mer och mer till ett ploy-program. Jag som brukade älska att kolla på melodifestivalen..

Ska försöka sova väldigt snart. Lyssnar på lite musik nu så kommer jag nog somna till de sen, hehe. Vi hörs imorgon igen hjärtan.


Kommentarer
Postat av: emma lindell

Låten var härlig och fastna på hjärnan vilket var det som folk gick på (tror jag!). Men samtidigt fanns det inga bra låtar denna omgång så spela roll.. ;) Ingen big deal! :)

2012-02-19 @ 12:05:59
URL: http://emmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0