Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

True friendship never dies


Inlägget skrevs : 2012-02-11
Klockan : 00:54:42
Vilken fantastiskt bra kväll jag har haft! Vi har haft det super trevligt hemma hos Emilia. Ätit gott, skrattat tills magarna har spräckts (ja nästan faktiskt), spelat gitarr och sjungit, dansat lite, spelat spel och sånt där myspys. Såna här kvällar uppskattas verkligen. Kanske lite för lite ibland..? En sak jag har tänkt på, tänk vilken tur man har som har så himla fina och underbara vänner. Det är inte alla som har, faktiskt. Puss på er godingar!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med även en Elvira i lägenheten. Fast hon fick ta en annan säng då min är lite för liten för att sova två i, haha. Imorgon väntas inte en så jättespännande dag.. Bara min match (som jag inte ska spela..), annars plugg hemma. Såna lördagar får man också ta. Godnatt med er!


Ph; Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: ems

sv: nej jag har adlrighörtalas om fintessboxning :D dock låter det som sjukt bra träning! :D

2012-02-11 @ 10:00:22
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0