Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Two birthdays, two hearts.


Inlägget skrevs : 2012-02-09
Klockan : 15:32:39
Jag tänkte ta och börja med att säga grattis till en ängel i himlen och min vän Caroline. Carro är äntligen 18 år! Som hon har längtat.. Såklart! Gör jag med, även fast jag har två födelsedagar kvar innan det är min 18:e. Hehe. I vilket fall, stort grattis till dig bruttan! Gör din dag till den bästa nu. Till ängeln i himlen: You know I think of you. You will always be in my heart. Happy birthday. Kiss and hugs.

Uppsatsen i Nationella idag gick bra! Som sagt så vet man ju inte på vilken "nivå" man skrev (G, VG, MVG). Men jag hoppas på så högt som möjligt såklart. Det kändes bra i vilket fall!
Inställd bild sista lektion, så jag har varit hemma i ett tag nu. Gör inte så mycket annars, men tänkte ta och göra iordning några mackor, sedan titta lite på C/o Segemyhr tror jag. Sounds good to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0