Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vänner är till för att hjälpa en i det svåra, men även i det bra


Inlägget skrevs : 2012-02-02
Klockan : 20:14:48
Vilken dag hör ni! Både rolig och mindre rolig (men mest rolig!). Bussen gick från skolan halv åtta imorse. Vi var framme två timmar senare - Med andra ord halv tio. Vi började åka på direkten i princip. Jättefina backar och vädret var super härligt! Solen lös, i alla fall på förmiddagen. Efter fyra-fem åk så började jag känna av magvärk och förstod väl vad som var på gång. Typiskt? Nåt så otroligt. Jag tog en tablett men kom på att det räcker absolut inte. Mådde sämre och sämre. Gick till sjukstugan och fick lägga mig där. Dem tog mig vidare till ett vilorum där jag fick ligga i två timmar ungefär. Just då ville jag bara hem. Fyfan vad jag hatade dom timmarna. Sån tur var gjorde både lärare och mina flickor mig sällskap när jag mådde lite bättre. Maximal otur att jag just ska få det på en friluftsdag då man är och åker skidor? Då vill man ju leva livet och åka fullt ut. Men det gick ju inte så vidare bra.. Dock fick jag mig ett par åk ändå så jag är nöjd trots allt. Lite kortsammanfattat om dagen så har den varit händelserik. Emilia skadade knät innan hon ens hade åkt första åket (vilket blev det sista också), jag fick magvärk, Linn missade liften, Erika ramlade när hon skulle hoppa, flickorna åkte ut på någon väg (fråga mig inte hur dom kom dit haha). Det är tur att man har varandra i såna här dagar!

Sitter just nu med en värmekudde på magen som har fått lite ont nu igen. Det ska väl gå över snart hoppas jag. Kl 21 är det Biggest Loser Sverige, sen ska jag sova rätt så snart efter de. Fredag imorgon, det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0