Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 20


Inlägget skrevs : 2012-01-29
Klockan : 14:04:27

Tio saker jag vill göra innan jag dör.

1. Jag vill (måste!) träffa Zlatan Ibrahimovic.

2. Åka till L.A.

3. Resa runt i världen med några kompisar.

4. Kolla på en El Clasico match (Barca - Real) live.

5. Åka till New York (eller London) under julskyltningen.

6. Tatuera mig.

7. Gifta mig.

8. Flytta till Stockholm eller Göteborg och bosätta mig där med min familj.

9. Hoppa bungyjump.

10. Skaffa en jäkligt snygg och lyxig båt tillsammans med min man.

Finns säkert mer, men inget jag kommer på direkt nu!


Kommentarer
Postat av: Fanny Almén

Svar: Spännande! :)

2012-01-29 @ 18:57:49
URL: http://fannyalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0