Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bad me..


Inlägget skrevs : 2012-01-05
Klockan : 01:31:51
Har sagt till mig att när denna vecka började så skulle jag sova senast kl 1. Det är onsdag idag och vad är klockan? Jo halv två. Fy mig! Blir faktiskt lite sur på mig själv på riktigt när jag inte kan somna den tiden jag har lovat mig själv... Aja, får väl bli nya tag med de imorgon och dom kommande kvällarna innan skolan börjar.
Nu ska jag i alla fall släcka och sova! Imorgon kommer Lotta och Linn till mig, sen ska vi och träna. Så vet inte hur mycket jag hinner uppdatera imorgon, men det visar sig. Godnatt!


ph; Nyår

Kommentarer
Postat av: Sara

ingen fara julia jag vaknade vid tre! :)

2012-01-05 @ 21:58:09
Postat av: Julia

Svar till Sara; Hehe ja sent blir det ibland!

2012-01-05 @ 22:22:21
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0