Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I can never be so good as you are in my eyes


Inlägget skrevs : 2012-01-05
Klockan : 23:10:59
Mysig dag har jag haft. Lotta och Linn kom hit vid lunch ungefär. Vi har inte gjort speciellt mycket, bara varit. Det kan vara skönt de med ibland, tillsammans med två utav världens absolut bästa vänner. Vi har däremot varit och tränat! I två timmar också, inte illa. 1 timma innebandy och 1 timma fys. Nu är man rätt så mör i kroppen, men bra känns det! Dom två flickorna följde även med hem efter träningen för att titta på Voice of Sverige, så det var inte så länge sen dom stack hem faktiskt. Trevligt trevligt! Nu har jag krypit ner i sängen och känner för att snart sova faktiskt. Dock brukar det inte bli det än på ett par timmar, men jag kanske ska försöka ikväll trots allt? Aja, imorgon är det fredag! 'Fredag hela veckan' har det varit ändå men, alltid lika härligt att höra freeeedag. Hoppas ni har haft en bra dag och kväll så höres vi imorgon, hjärtan!


ph; Linn's bild.

Kommentarer
Postat av: soooffipropp :*

Vilket vacker vän jag har ;*

Tycker vi får skärpa till oss och börja lära känna varandra mycket mer sööötis, behöver det!



Puss på min fina tjej!

2012-01-06 @ 19:21:28
URL: http://somsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0