Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I'm nothing special


Inlägget skrevs : 2012-01-03
Klockan : 18:21:45
Lugn dag. Inget speciellt har hänt. Kollat på innebandy med en fin vän. Lagat mat åt mig själv och myst i soffan. Julia-dag har jag haft kan man väl säga. Snart ska jag äta och packa ihop mitt pick och pack och dra mig mot pappsen. Elvira kommer över senare och sover hos mig inatt, var länge sen vi sågs nu bara hon och jag. Gymmet imorgon med Jossis är bestämt OM min hals inte blir sämre, men det ska vi väl inte hoppas på! Hittar nog på något busigt med henne också sen, vad vet jag inte men det blir nog bra vad vi än kommer på! Ha en bra kväll söta ni så hörs vi kanske senare om jag inte har fullt upp med Elvis.


ph; weheartit.com
- snygg brud.

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv: Det är helt ok vet du! :) <3

2012-01-03 @ 23:48:37
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0