Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It's always some reason, to feel not good enough


Inlägget skrevs : 2012-01-13
Klockan : 22:38:21
Hej på er! Förlåt för en liten halvdan uppdatering de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp med skolstarten kan man väl säga. Det är fullgång på en gång, så ibland har man varken ork eller tid till så mycket annat. Men nu är det i alla fall fredag och helg, mycket skönt! Idag har jag varit hemma hos Ida efter skolan. Vi har haft det mycket bra. Älskar att spendera tid med den bruden, hon är bara för bra!

Vad har jag för mig nu? Jo, jag sitter i soffan och inte gör ett skit faktiskt. Funderar på att krypa ner och kolla på lite Änglagård. Tycker dom är riktigt bra. Imorgon blir det innebandy från 12-13 och framåt till ungefär halv fyra, sen ska jag bort med familjen till några bekanta. Vi hörs nog något under dagen i alla fall! Puss och kram, sov så gott inatt!


Ph; Me now. (älskar min tröja! mammas egentligen men hehe)
+ mitt linne sitter lite knäppt, men jaja vem orkar bry sig!

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; Det gjorde jag också! Dock saknar jag London gaaalet mycket nu...jag funderar på att åka dit i april faktiskt ;) haha!



PUSS OCH KRAM <3

2012-01-14 @ 18:43:23
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: ems

älskar verkligen dina glasögon!:D

2012-01-14 @ 18:55:02
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0