Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Last friday night


Inlägget skrevs : 2012-01-27
Klockan : 23:47:53
Man behöver inte göra något speciellt för att en kväll ska bli bra. - Nej, faktiskt inte. Jag, Linn och Emma har varit i Örebro ikväll (vilket jag skrev förut att det troligtvis skulle bli). Vi har inte alls gjort mycket. Gått runt i staden och haft det roligt. Skratta får vi i alla fall göra tillsammans! Vi var ute lite här hemma i Nora innan vi tog oss hem åt varsitt håll runt 23. Tack brudar för ännu en rolig kväll tillsammans!

Nu har jag ätit lite godis (hihi) och ska snart stänga av och sova tror jag. Eller om jag ska sätta på en film? Aja, jag får se hur jag gör. Imorgon är det dags för match!! Taggad till tusen. Hör av mig innan jag sticker iväg till den. Kram kram, sov så gott pussgurkor!


Ph; weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: ja det fick bli så nu, hoppas ju såklart på att komma in men, det är bara 30 i hela landet som kommer in så det är svårt :) Men jobbigt att det är så långt kvar tills vi får reda på det, haha skulle gärna få reda på det nuuu! Men hoppas på att den här våren går fortfort!! :)

2012-01-28 @ 00:33:35
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: ems

Önskar att jag med var i örebro med mina tjejer :D

2012-01-28 @ 08:55:53
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0