Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

The day before


Inlägget skrevs : 2012-01-10
Klockan : 13:12:13

Sista dagen innan skolan. Imorgon drar vårterminen igång. Det känns faktiskt bra. Jag vill att 9:an ska ta slut, så det är lika bra att det börjar fort och tar slut lika fort. Men jag tror att det kommer gå rätt fort faktiskt.. Nu när det är Nationella och allt. Det blir nog inte så jätte, jättemycket annat.. Hoppas jag inte i alla fall!? Aja, ska fixa mina sista betyg som jag vill ha och allt, det kommer gå finfint!

Vad har ni på programmet idag? Ni som inte har börjat skolan än/eller inte jobbar då. Jag har använt ansiktsmask och tagit hand om mig själv lite på förmiddagen. Ska ta lite käk nu då min mage börjar bli lite hungrig. Blir troligtvis gymmet med Josse runt fyra-fem, sen träning vid sju. Låter bra! Jag hoppas ni får en trevlig tisdag. Vi hörs nog säkert senare!


ph; weheartit.com
- åh så fin bild.


Kommentarer
Postat av: ems

riktigt fin bild! :D

2012-01-10 @ 19:56:05
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

sv: vårt köksbord är med litet så är vi fler måste vi sitta i soffan. men det duger då bra åt bara oss två ^^

2012-01-10 @ 21:51:35
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0