Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Usch för förkylningar!


Inlägget skrevs : 2012-01-20
Klockan : 21:12:37
Låååång dag. Men älskar skolan på fredagar. Tog mig in till Örebro själv efter skolan. Var faktiskt skönt att gå på stan själv. Inte ofta man gör det precis! Jag fick med mig hem ett par svarta jeans (äntligen!!), sport-bh, bh, örhängen och "sovlinne" men som man även kan använda till vardags. Orkar dock inte ta kort på det just nu ikväll. Åkte med pappa hem vid halv sju, tog oss till en restaurang direkt när vi hade hoppat av bussen och åt en riktigt god middag! Mysigt med lite pappa-dotter tid. Har nu kommit hem och sitter och kollar på The Voice Sverige. Min näsa bara rinner, ögonen likaså och halsen är inte bättre. Jag blir galen på denna förkylning... Tur är väl att jag inte har feber i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0