Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

9c's brudar rockar alltid


Inlägget skrevs : 2012-03-25
Klockan : 20:41:27
Imorgon är det dags för en utav de årliga turneringarna på Karlsängskolan. Niorna har volleyboll, så imorgon är det dags för oss att spela volleyboll hela dagen lång. Det ska bli väldigt roligt faktiskt, och spännande! Jag tycker att vi har varit duktiga under träningarna på idrottslektionerna nu, så detta kan väl bara gå bra! Plus att vi har en liten "segerdans" inövad som nog publiken kommer att uppskatta, haha! Ja det blir kul! Ett par bilder kommer jag nog kunna bjuda på imorgon eftermiddag, så håll utkik för vi kommer ha en speciel utklädnad också.

De sista timmarna under denna kväll innan jag ska sova blir det sängen och tv. Så jag tänker inte sitta här så länge till utan jag säger tack och hej för mig idag och godnatt till er alla där ute! Kramar!


Ph; Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0