Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

"Lill-lördag" eller inte ?


Inlägget skrevs : 2012-03-28
Klockan : 18:11:39
Skönt med "lill-lördag". Undra varför man säger så om onsdagar egentligen? Är det för att krogen är öppen för dom som är 18 (och uppåt såklart)? Tror inte att jag har helt fel, men jag vet inte! Vet ni svaret så släng in en kommentar! ;)

Dagen har bestått av labbrapport i Nationella i fysik. Det gick bra tycker jag. Utförde labben på rätt sätt och fick fram rätt svar, så det blir nog bra poäng på den. Fick även tillbaka min lapprapport i kemin och gissa vad! MVG! Haha gud, i kemi.. Jag blev överaskad kan jag säga. Men positivt överaskad! Prov imorgon i kemi så gör jag bra ifrån mig på de är jag nog säkrad att hålla kvar mitt VG i alla fall, vilket skulle vara skönt att få ha klart för sig. Ikväll är det dags för självförsvar träning/kung fu. Ska bli spännande och roligt! Dock har jag skadat min handled så kan inte slå (vilket jag antar man gör rätt mycket på sånt), men aja jag får väl sparkas istället haha.


Bild från photoshoten med Linn och Elvira! Fin bild va!?
Fotograf: Linn
Modeller: Jag till vänster, Elvira till höger.

Kommentarer
Postat av: L I N N

SV; Haha aa I hope so! :D

2012-03-29 @ 17:32:33
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0