Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Outfit + visar ny hårfärg


Inlägget skrevs : 2012-03-22
Klockan : 16:53:00


(Instagram foto)

Man ser kanske inte min nya hårfärg från varken rätt håll eller rätt ljus här, men i vilket fall så är det betydligt ljusare (vilket ni nog ändå kan se) än det var förut. Såhär "ljust" hade jag sist förra sommaren, så det var ett tag sen. Men jag tycker det blev bra, trivs i det!

Om en timme drar jag iväg på Handboll i Lindesberg. Lite ovanligt för att vara mig, men det är kul att titta på faktiskt. Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: maja

sv; hahah precis, lätt snyggaste asså! ;)

2012-03-22 @ 16:59:15
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: soffipropp

Så fin du är hjärtat mitt!

Kläderna älskar jag, vår känslor hihi och färgen, du är så snygg så man tappar hakan hur du än ser ut ;) och du är min! Damn girl ;* PUSS!

2012-03-23 @ 22:14:35
URL: http://somsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0