Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sunny day, come to me


Inlägget skrevs : 2012-03-20
Klockan : 17:35:47

Vad händer med vädret? Sol och varmt ena dagen, snö och kallare andra dagen, kyligt och blåsigt tredje dagen? Typ så har det varit nu den senaste veckan.. Tycker det kan vara soligt och runt 10+ hela tiden! Imorgon ska vi dock få runt 16-17+ här vilket är hur nice som helst!

Vad gör jag? Inte så mycket ärligt talat. Lyssnar på musik och ska börja plugga in några spanska ord. Träning om en timme, känns mycket bra då jag har längtat ända sen igår kväll hehe.. Kram!


Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Jag kollar lite på fb :)

Var din dag bra ? :)

2012-03-20 @ 18:43:39
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Nayomi

jag jobbar på flygplats i cafe och lite annat :) inget långvarit om man säger så ;P sj då?

2012-03-20 @ 19:07:26
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0