Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Time to say goodnight


Inlägget skrevs : 2012-03-26
Klockan : 21:27:56
Det är konstigt hur trött man kan vara... Jag sov dock väldigt dåligt inatt, så kan ju vara en anledning till varför jag slumrade till här på kvällskvisten hehe. Vad har ni för er nu? Jag har landat i sängen framför Maria Wern. Men jag tror att jag ska släcka och sova rätt så omgående faktiskt. Imorgon är det en ny dag! En hel del plugg denna vecka så det gäller att vara utvilad så man orkar.

Vi hörs imorgon raringar! Lite tråkigt inlägg, men aja det får vara så. Natti natti!


Bild på några utav tjejerna i klassen från dagens volleybollturnering. Maja's bild!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv; Haha aa exakt!

Mådde du inge bra idag? Vi saknar dig ju här i skolan! :/ :)

2012-03-27 @ 09:24:12
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0