Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vi håller uppe glädjen


Inlägget skrevs : 2012-03-31
Klockan : 18:58:36
Säsongens sista match slutade tyvärr inte med vinst. Vilket man såklart hade hoppats på, men men. Vi kör på nya tag i höst igen och då jäklar ska vi se till att VINNA! Vet ju dock inte hur det kommer att se ut med lag och för min egen del till hösten, men det visar sig då. Vi tar det då. Tack för denna säsong, världens gladaste och härligaste lag är vi varje fall! ♥

Nu ska jag börja tänka om lite inför mina planer ikväll. Jag vet inte hur det blir eller vad det blir, men kvällen får visa det helt enkelt. Någon gång hörs vi, antingen senare ikväll eller imorgon! Kramar på er, ha en kul kväll!


Bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0